VAFAN. jag orkar inte...

JAG ORKAR INTE!
jag orkar inte med dig när du är sådär. jag har ingen som helst lust att vara trevlig mot dig då. fatta det! du är så jävla jobbig hela tiden. fattar du inte att du ska lämna mig ifred? seriöst. mind you own business! jag bor här endast för att jag är tvungen, inte för att jag vill. varför kan du inte göra det lätt för mig å låta mig leva mitt eget liv. skippa all jävla utfrågning hela tiden. spelar det någon roll när jag kommer hem? egentligen? jag lyckas ju ändå alltid komma hem piggare å tidigare än dig. ringer jag dig varje sekund eller? nej. men FATTA. jag vill ha mitt eget liv. jag vill fan flytta! bort från dig å bort från er. ni förstör mitt liv! hoppas ni inser det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback