tomten å jag...

tomten (han den tjocka, glada i röda kläder) bor tydligen inte på nordpolen. han bor i finland, fick jag reda på idag. nån mer än jag som missat att världens givmildaste person (jo, han finns! *fniss*) bor så pass nära? kanske ska man åka och hälsa på honom i tomteland någongång. vore inte det en trevlig liten utflykt...
den andra tomten, den svenska hustomten (ni vet han som är liten, ful, grönklädd och småelak), bor väl under en sten här i krokarna nånstans. ingen som riktigt har koll på honom tror jag. OM detta har vi lärt oss på föreläsningen idag. vettigt? NJA. kanske inte riktigt...

fint väder idag. ÄNTLIGEN. eftermiddagen har spenderats ute på balkongen. jag försökte plugga men det vart stört (läses inte som störd. blink) omöjligt... alla papper blåste bort och då går det ju inte. så fick helt enkelt lägga mig o sova. haha. riktigt skönt var det iaf! vet kanske inte om det är meningen att man ska vara så sjukt trött när man sover mellan 7-8 timmar varje natt? var ju inte alls så trött när det bara blev 5-6 timmar. kanske dags att tänka om. hmms.

neh, undrar om jag ska väcka emily nu. fniss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback