tips

läste förövrigt roligaste kolumnen i dagens punktSE.
alex schulman är nog min idol bland alla kolumnister. det är något speciellt med hans sätt att skriva å uttrycka sig som känns så himla träffande hela tiden. kanske är det den ibland brutala ärligheten eller sarkasmen i hans tonfall som tilltalar mig, kanske är det något annat. bra å kul är det iaf! hur som helst; dagens kolumn handlade om felsägningar. ofrivilliga sådana. hur kul som helst. måste sett lite galen ut när jag satt å skrattade för mig själv på tåget till skolan. sömnbristen gör konstiga saker med människan. hehe. iaf, kolumnen går att läsa
här. ENJOY!

jahapp. vad ska man göra nu då? jag är inte det minsta trött...
tur att zorro sitter i sängen å håller mig sällskap. han kurrar så sött, den där kissen. kanske ska vi gosa lite, han å jag. det var länge sen nu. mums fillibabba.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback