till en "vän"?

jag trodde knappast att det skulle kännas såhär lätt att få reda på det här. trodde jag skulle ligga i fosterställning å vilja ta livet av mig eller nåt. men neeej, det känns inte så nu. kanske är det för att jag lyckats gå vidare så pass mycket att jag har en helt annan distans till dig nu. eller så är det så att jag varit beredd på det här ett tag. jag vet inte riktigt vad det är.. men något är det. å det är så skönt. för jag hade inte pallat bryta ihop. inte nu. jag tror ju faktiskt jag börjar bli lycklig igen. på riktigt.
anyways; har bara en liiiten fråga. when were you gonna tell me? trodde vi skulle vara kompisar. önskar att du sagt något innan jag fick reda på det på andra vägar. mer respektfullt så. men men... jag hoppas iaf hon gör dig glad. för trots allt som hänt så vill jag att du är lycklig. å det menar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback