ska vi slå VAD =D

jag har riktigt ont i min vänstra vad (ja, jag tror det är vänster iaf... höger/vänster är ju som bekant inte min grej =P). hur som helst, vad det beror på kan diskuteras. eller att det är en följd av kramp står ganska klart. men vad som orsakade krampen är mindre klart. jag vet bara att det gör förjävligt ont, typ som om nåt gått sönder däri. eller som träningsvärk.

för tillfället befinner sig 2(!) sömniga sengångare i mitt rum. å så något piggt (det är jag!). dom tycker jag är konstig o jag tycker dom är konstiga. dom har helt enkelt inte lärt sig att sömn är överskattat och att 5 timmar per natt räcker gott o väl. men av detta ska dom bli varse (hah! nu fick jag till det igen. länge leve konstiga uttryck). nääää. jag ska låta dom sova i iaf en halvtimme till. sen får vi se... MOAHAHAHA. i'm bad.

vad betyder p/p?
på en reklamskylt stod det: 365 kr p/p. å jag störde mig något så fruktansvärt. för visst skriver man väl 365 kr/person? eller? vad är det extra p:et till för? pris per person? person per person? p/p! ett mysterium för mig. PLEASE, kan inte någon bara berätta. jag hatar att inte förstå...

Kommentarer
Postat av: Anonym

men det är ofta som du ine förstår. som tex ponnyläger

2007-05-13 @ 10:55:03
Postat av: jag

nu tycker jag att du är lite vrång...

2007-05-13 @ 13:04:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback