segast

jag tog mig själv i kragen idag. iaf på eftermiddagen...
först blev det träning med emily. svensson hängde också där men vet inte om han uträttade något vettigt *fniss* och sen städade jag upp det värsta i rummet. kläderna ligger nu där de här hemma; vilket betyder antingen i tvätten eller i byrån/garderoben. orkade också tillaga riktig mat... eller ah, så riktigt kanske den inte va. men bättre än nudlar =D
men nu är jag trött. och mitt huvud värker... jag fattar inte. måste sluta sova så mycket.

nu ropar sängen. linaaaaaaaaaaaaaaaa, linaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa... kom och lägg dig.
kanske borde lyda? ska nog bädda till den lite först, annars kommer jag hamna på golvet nångång snart =D

Kommentarer
Postat av: Anonym

du borde verkligen lägga dig innan elva, varje dag:) men jag ser på det senare inlägget att det sket sig. inte bra
linus!

2007-05-24 @ 08:33:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback