planera mera =D

ehm... plugga var det ja. jag är inte så bra på det där. läste 10 sidor men sen fick jag nog. finns mycket annat som är roligare att göra än att plugga. typ som att planera mitt nya rum som jag ska(!?) få. anders har inte längre något att säga till om. han kan få mitt gamla rum (igen...) å projektorn. hehe. känns bra att jag lovar bort saker som inte är mina... men men... vad gör man inte för ett rum på 20(!) heeeeela kvadrat. jag har ju som sagt inte råd att flytta hemifrån riktigt än. bläääh! hur som helst. eftersom jag inte pluggade så har jag haft tid att skissa upp hur jag vill ha rummet. blir skitbra. det är nästan helt skalenligt också.. hrmm. såhär ska det bli iaf:

image3

GUD så fint va =D jag kanske ska syssla med sånt här i framtiden istället för ekonomi.. hoho. liiite roligare, kanske. men iaf; först är det lite som behöver fixas förstås. t.ex. måste det fula trätaket målas (helst vill jag byta det men känns inte riktigt som om jag kan det...), nytt fint golv måste läggas (inte riktigt min grej heller men kanske kan pappis hjälpa till) å sen måste väggarna målas om. är lite deppad över det faktum att det sitter en riktigt ful väv som tapet i rummet å som inte går att ta bort. bläääh. men men. får väl överleva trots det.
annars har jag nästan allt jag behöver. en garderob extra behövs dock fixas, å en soffa.. å en stor teve. sen måste jag nog ta hem den där bokhyllan som är gisslan borta på tomtebogatan. sen blir allt kanoners!

Kommentarer
Postat av: emiiiiiily

men du man kan faktiskt sätta en såndär strukturtapet(elelr vad det nu hette?) ovanpå, så blir det kanoners. kostar säkert en del för en sån som har ett så stoooort rum som du.
jag är stolt över att ha sett skissen live, dock tycker jag att du kunde lånat roligare böcker åt mig!
(bloggen är så provisorik, för att NÅGON inte kunde kolla den)

Postat av: mia

ser knaoners ut lina. den neonrosa sängen livar upp massor:)

2007-05-09 @ 19:33:36
URL: http://mips.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback