persbrandt å jag

emiiiily tvingar mig att blogga ;-) so here it goes...

som jag redan sagt - jag är halvvägs genom hemtentan. är så sjukt stolt över mig själv! vid det här laget brukar jag knappt ens ha börjat. weeei. men men... det är fortf en bit kvar. kanske tar det stopp nu. hoppas inte.

var på bio igår för första gången på... jag vet inte... evigheter?
vi såg BECK! jag älskar beck. eller nej, det var fel. jag älskar micke persbrandt. han är, i särklass (men tätt följd av jonas karlsson), sveriges bästa skådespelare. å som gunvald larsson är han ju perfekt. lite bad boy sådär. hett =D
hur som heeeeelst. vi va i heron city... vilket ställe =S har bara varit där en gång tidigare... jag å emily var på äventyr. vad vi gjorde ska jag inte säga, för det är pinsamt. men om jag säger popstars så har jag avslöjat hälften. fundilera nu ordentligt å se om ni kan gissa vad vi egentligen gjorde. hehe.

nej. dags att ta tag i livet. senast kl 11.30 måste jag plugga vilket innebär att allt annat ska göras nu. skynda skynda.

Kommentarer
Postat av: emiiiiiily

nu är jag nöjd! förutom att du nästan avsölja lite för mycket vad vi gjorde i de mörka tonåren.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback