perfection

okay, jag gjorde inte klart min hemtenta igår. nu är det sista dagen men det finns ingen stress än. jag har allt under kontroll. nästan. ska bara hitta det där förbannade citatet jag så gärna vill ha i min text. jag vet att jag såg det igår; men jag vet inte i vilken bok eller på vilken sida. iofs har jag ett svagt minne av att det var ganska högt upp på höger sida på nåt av mina papper. det jobbiga är bara att jag har ca. 1000 sidor här. orka leta. men måste typ. sitter fast utan det. vill ju så gärna ha det just på ett speciellt ställe i texten. perfektionisten i mig säger att det SKA vara där. så får lyda å helt enkelt bläddra igenom alla papper, ytterligare en gång. så går det när man inte skriver upp vettiga saker direkt.

idag fick jag en AIK-tändare. bara sådär. på AIK-shopen. jag tackar emily ;-)

Kommentarer
Postat av: E

det va ju verkligen min förtjänst=P eller så tyckte han i affären att du förtjänade en sån vacker sak, när du stod ut med mig

2007-05-03 @ 14:36:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback