på ikea kan man fynda...

...både det ena och det andra. idag blev det en ny ludde (han, den mjuka vita saken!), en matta (den är lila! tänk er...) och två nya hyllor som ska pryda mina annars så tråkiga vita väggar. mitt nya rum är snart perfekt. eller så nära det kan komma perfektion iaf! weei.

jag är fortfarande världens sämsta dotter. jag förstår inte hur min mamma orkar med mig längre. jag förstår inte alls. jag har hamnat i trotsåldern... men försent. flera år försent. allt mamma gör är fel, alla snälla saker hon säger förvränger jag till elakheter och den ena spydiga kommentaren avlöser den andra. fan va hemsk jag är. men det går inte att sluta. alltid tycker jag att hon gör fel, alltid tycker jag att hon är i vägen, alltid tycker jag att hon frågar för mycket. aldrig tycker jag hon är bra! men det är ju inte sant. jag tycker allt hon gör är bra! egentligen. men vad är mitt problem? varför förstör jag bara? shit, jag är fan hemsk.

jag tror jag behöver komma härifrån. för allas skull.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback