överraskningar =D

äntligen kom den där lönespecen jag så länge väntat på (enda sen den 25e!). å vilken överraskning den innehöll. nog för att jag visste att löneförhöjning var att vänta (handels höjde grundbeloppen i april) men jag trodde inte den skulle vara så stor! weeeeei. mer pengar åt lina. hela 11 kr extra i timmen sitter inte fel nånstans. det betyder att jag tjänade 22 kr extra i timmen i söndags mot vad jag brukar. så jävla gött!

jag har bestämt mig för att avsluta ett kapitel i mitt liv. på riktigt, den här gången.
i am erasing you. from everything, from my life. det känns som rätt sak att göra. just nu. vi pratar inte å det gör bara ont att stirra på ditt namn på datorskärmen varje dag å undra vad du gör, varför du inte skriver, varför du inte vill prata med mig längre... för det är så det är. jag undrar. men nu får det vara slut på lidandet. jag måste avsluta det här för att kunna gå vidare. å det här är nog rätt sätt. iaf för mig! tack för allt som varit! hoppas att vi kanske nångång kan umgås som normala människor. även om det känns väldigt avlägset just nu.

nu borde jag plugga...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback