otack är världens lön

tänkte jag skulle vara duktig idag å ge mej ut på en springtur. vad fick jag för det liksom?
ont i knäet å blöta kläder. dumma himmel som öppnade sig när jag bara var några minuter hemifrån. å dumma bror som loooovade att vara hemma för att släppa in mig men som inte alls var där. kul liksom. jag var ju plaskblöt (plaskvåt låter så fel...). men lite vettig känner jag mig. det väger upp lite för det faktum att jag somnade efter att ha läst 5(?) sidor i min otroligt spännande skolbok. jag är inte bra nånstans. men nu blir det ändring på det ;-)

ska jag eller ska jag inte? that is the question...

Kommentarer
Postat av: A

Jag röstar på att du ska! (vad det nu är du ska)

2007-05-07 @ 23:11:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback