nostalgiiiii

tänkte vara trevlig och snäll mot mitt gamla rum och min gamla dator genom att hälsa på dom idag. sagt och gjort, jag gick dit, satte mig ner, tog datorn intill mig och började leka. hur snällt som helst liksom. eller hur? men vad tror ni datorjäveln gör... den lägger ner all verksamhet. nästan. suck. nu vet jag varför jag bytte dator och rum!

anyways! idag är det två år sen jag åkte till mallis. på bartenderkurs.
det var typ dom två bästa veckorna i mitt liv. helt sanslöst kul hade jag. nonstop. morgon, dag, kväll, natt... you name it! galet. det var helt underbart (nej, jag lever inte alls i det förflutna! fniss). önskar jag fick göra om det igen. vore guld! man blir ju nästan nostalgisk...


grupp 5, utsikten från lägenheten, tjejligan och jag & mats inför slingshot!

OH! I wanna do it all again...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback