nae, vadå....

...lyste min panikångest igenom i mitt förra inlägg? eller var det kanske lite livsångest? eller desperation? eller kanske lite av allt i en härlig blandning? haha. det är så det blir mitt i natten. nånstans runt kl. 4 blev jag iaf klar med det förbannade papret å kunde sova i 3 timmar. gött. jag var alltså lagom pigg idag. ungefär lika pigg som jag brukar vara klockan 4 hemma hos A om nätterna när alla andra vill sova men min mun går i ett, tyckte A. å jag måste väl hålla med. what can I say, liksom!?
nu är skolan slut för den här veckan å jag har fått ta igen den förlorade sömnen. jag vet att jag sagt att sömn är överskattat, men det är förbannat najs. speciellt på eftermiddagarna!

anyways. min vän P är äntligen hemma. åh, som jag längtat. nu är det nästan som vanligt igen.. weeei!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback