matbekymmer på hög nivå =P

jag o emily orkade inte riktigt med att fixa en fiskbulle-middag igår så vi våldgästade A. i täby istället. han fick grilla åt oss eftersom varken jag eller emily är särskilt haj på det där. do you shark, liksom? sen fick vi se på film. snällt värre!

idag har jag INTE pluggat, som jag borde. istället har jag tränat (duktigt iofs), gått en promenad med emily och matat o underhållit en lite deppig mille. känner mig ganska vettig endå! men som sagt. det var plugga jag skulle gjort. nu får jag stå mitt kast o plugga som en galning nästa vecka. kul. såna här långhelger och lediga röda dagar är inte bra för min del alls. jag blir ju så oduktig. men men.. sånt är livet.

nu kom min pappa hem. och tur var ju det; vem skulle annars koka ris åt oss. jag vet inte riktigt om det är min specialité juuu. hur mkt ska man ha liksom? emily sa åt mig att gå på känslan. tillåt mig fnissa. vilken känsla? har nog ingen riskänsla. tyvärr.

Kommentarer
Postat av: mia

hoho nä det där med känsla är inget som hör ihop med matlagning...å andra sidan hjälper som sagt inte alltid recepten heller ju. hmm.

2007-05-19 @ 01:44:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback