lite ångest är det allt...

idag är det lite av en ångest-dag. det är ångest att åka till skolan, mest eftersom jag absolut inte läst det jag borde läst. och sen är det faktiskt alltid mer eller mindre ångest att åka till skolan. i största allmänhet liksom. sen är det ångest för att det är inventering på jobbet ikväll. från kl 19 och framåt liksom. vem vet när vi blir klara!? inte jag iaf. och jag har ingen som helst lust alls. bläääh. dumma påhitt, det där med inventering. oh well, det är pengar iaf. dessutom är jag ju ledig resten av veckan (helgen är dock inte inräknad...).

förresten; en trevlig röd torsdag denna vecka. gött =D


Kommentarer
Postat av: mia

wow. skolan. jag har verkligen inte varit där på evigheter... förutom den gången jag tvingade er att läsa om moms alltså. men jag vet inte vilket som lät jobbigast. inventeringen nästan..?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback