klargöranden

nämeeeeen, nu sitter jag ju här igen. det var ju precis detta som skulle undvikas ikväll. måste ju PLUGGA!

men först; vet nu att det är en hel del(?) personer som läser min blogg. personer som den här bloggen kanske inte riktigt är menad för. jaja... skyll dig själv! tänker ni. bloggjäveln ligger ju på nätet. å ja jo, det är ju sant. men hade endå inte tänkt att vissa personer skulle hitta hit. men nu har dom det å då är det bara att göra det bästa av situationen! detta betyder INTE att jag någonsin ångrat något jag skrivit här. för det har jag inte. jag står för allt som står på den här bloggen. å inget kommer ändras. men jag vill bara påpeka att mycket som står skrivs i "stundens hetta". alltså när jag är extra upprörd, ledsen, arg, glad eller snurrig. därför kan saker å ting låta värre än vad de är. egentligen. så... om jag nångång skriver något nån tar illa vid sig av för att det låter... elakt, rent ut sagt... så ber jag redan nu om ursäkt. försöker gå omvägar för att inte direkt å precist såra någon speciell.

så ja... bara ett litet klargörande. men fortsätt läs å kommentera gärna. alltid lika kul!
nu kallar böckerna igen! måste bli klar innan kl 00:05... för då sänds sista avsnittet av SEX AND THE CITY3an.
RÖJ!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback