katastrof

var tillbaka i flempan idag. bläh. nu har jag ångest... borde ju verkligen läsa alla dom där texterna som ligger i högen på golvet. men jag orkar inte. har ingen motivation någonstans! den här långhelgen har varit skönast... (ja, jag tog ledigt!). men som sagt, det är över nu. dags att sätta igång?

teven i köket gick sönder igår... eller bilden är störd. den är liksom grön, rosa och blå. som i ringar. ganska kul att se på men det blir lite jobbigt efter ett tag. börjar störa mig på att alla får gula läppar. iaf; det här är en katastrof eftersom det var teven jag skulle få ner i mitt nya rum. vad ska jag nu gö liksom? hoppas mamma tar med mig nånstans för att kolla efter en ny. kanske en platt t.o.m!? usch, vad jag drömmer. jag är inte rik! får be om bidrag ;-)

neh, nu kanske jag ska vila lite. är tröttast!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback