JÄVLA PISSHELVETE!

FAAAAAAN va värdelös jag är! fuck fuck fuck!
jag orkar seriöst inte mer. jag vill fan bara försvinna! hur i hela jävla friden ska jag kunna skriva två sidor om något centralt å tankeväckande i den teoretiska delen å om något intressant i den resterande delen av en text där det varken finns något centralt å tankeväckande eller intressant!? å hur ska jag kunna motivera och resonera om nåt som inte finns!? JÄVLA PISSHELVETE! jag önskar verkligen att jag aldrig börjat plugga... eller jag önskar att jag aldrig börjat läsa det här jävla skitämnet. jag HATAR det å jag HATAR mig själv. jag orkar inte mer. det är för mycket.
fan va jag vill försvinna från det här jävla skitlivet!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback