jag blir GALEN

alltså; SERIÖST!
en mer komplicerad umgängeskrets än min får man fan leta efter. helt jävla sanslöst. är det inte det ena så är det det andra liksom. ALDRIG är det helt bra! jag fattar inte varför jag fortfarande anstränger mig så jävla mycket för att få alla nöjda när jag vet att den endå aldrig kommer bli så. jag ska fan sluta engagera mig helt. ingen annan verkar ju bry sig så varför ska jag? kan någon vettig själ svara på det åt mig...?

framförhållning! är det ett ord du har i ditt ordförråd eller? annars kanske du borde lägga till det för annars har du inte många kompisar kvar snart. ingen gillar den stilen du kör med just nu iaf...

Kommentarer
Postat av: e

det är bara att hålla med!

2007-05-19 @ 18:51:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback