jag är ledsen...

första bloggen på nya datorn. spännande!
det kommer ta ett tag för mig att sätta mig in i hur den här datorn fungerar. den är helt olik min gamla... (eller så olik som en bärbar kan vara från en annan bärbar). den är mindre, snyggare, coolare och framförallt bättre! men den är också krångligare, mer avancerad och fullkomligt förvirrande. den har windows vista och jag förstår inte ett smack. men det löser sig väl. nu gäller det först och främst att få över all musik och alla bilder... viktigt!

igår blev allt bara så otroligt fel. jag önskar jag kunde vrida tillbaka klockan och få allt ogjort - men det går ju som bekant inte. bläääh. jag är otroligt ledsen att det blev som det blev. ville inte att någon skulle bli indragen i värsta grejen... det var ju inte ens någon grej. typ. nu känns allt mer eller mindre hopplöst. eller jag vet inte. hoppas det går att lösa; för jag vill inte förlora någon. vi har ju så kul när det väl är bra! fattar inte varför allt ska krångla så sjukt mycket ibland. suck. fööööööörlåt!

deleteknappen sitter förövrigt sjukt konstigt på den här datorn. hur ska detta gå....?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback