jag är grym

"hon är grejen, värsta grymma tjejen"

jag är så himla bra ibland. hemtentan flyter på sjukt bra... det är nästan för bra för att vara sant, vilket är liiite jobbigt. lovar att jag kommer fastna som fan å sitta natten innan i ren panik. som alltid. skulle inte förvåna mig nånstans. men det blir ett senare problem. just nu känns det iaf bra. jag har skrivit 2,5 sidor av 5 och flytet håller i sig. därför unnar jag mig något annat ikväll. en paus liksom. ska bli skönt. och det är välbehövligt. har nog suttit näst intill nonstop sen kl 10 imorse med den här skiten. huvudet gör småont. sååå.. ledig resten av kvällen alltså. gött!

jag är nog ganska krävande. har kommit fram till det. en bortskämd snorunge är vad jag är. HEMSKA TANKE.
varför har inget fått mig att inse det här liiiiite tidigare. nu är det ju försent....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback