gud så kul!

första kubbandet för året igår. det var kul, även fast jag aldrig vann! men det bjuder jag på =D bilder på pixboxen som vanligt. emily försökte också länka men vettefan vad som hände där. HAHA. men du är bäst endå emiiiily ;-)
alla bortflugna vänner är iaf hemma nu, i och med dennis hemkost igår. weeei. äntligen liksom! nu gäller det bara att samla ihop gänget igen. måste alltså leta reda på den där daniel. var håller han hus, egentligen? come out, come out... where ever you are!

hur som helst; ska börja plocka ur i mitt soon-to-be rum idag. bokhyllor ska bort å andra läskiga saker ska förhoppningsvis också ut. sen ska pappa få ta ner taket nångång så det blir vitt å fint igen. kommer bli kanon! får hoppas att väggarna är så pass fräscha att jag slipper måla om också.. även om den där väviga tapeten är för hemskt. men jag har varken ekonomin, tiden eller orken att fixa. har nog inte kunskapen heller. det får gå. det här är bara något tillfälligt. sen ska jag bannemej hitta en lägenhet!

emily; the game is on. hummersås kommer kicka dillsås ass ikväll =D
nu är jag törstigast!

Kommentarer
Postat av: Anonym

´har du testat citronsås?

2007-05-17 @ 16:48:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback