grinigt värre!

nu har jag och emily varit ute och traskat i regnet. det var trevligt men blött. tur att emily är snäll och bjuder på cola så man kan hålla humöret uppe. fniss. vi var och kollade på dom lägenheterna vi ska försöka fixa sen... i gamla ribbings backe (ålderdomshemmet här i edsberg...). nyrenoverade, såklart. inte ska det lukta gammal människa där jag ska bo. hoho. så kanske kan man få något eget snart. vore inte helt fel!

idag har jag varit på riktigt uruselt humör. det började redan igår. jag vet inte riktigt varför... men PMS, kanske? haha. hemska tanke. vi får hoppas att det går över till imorgon. tycker inte om att vara grinig. iofs kanske det räcker med att jag håller mig hemifrån. det är här jag blir som värst. ILLA!

seriöst av AIK att bara få oavgjort mot halmstad. shit va B!


Kommentarer
Postat av: e

mot mig är du aldrig grinig, limpan =D

2007-05-21 @ 21:51:48
Postat av: Anonym

DU FICK INTE LEKA I LEKPARKEN.. HAHAHAHHAHA

2007-05-21 @ 21:55:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback