gisslandrama på balkongen

jag slapp vaccineringen! oh yes. 1-0 till mig.

var ute och sprang imorse istället. sjukt seriöst. har däremot blivit av med mina strumpor och min tröja. en geting håller dom gisslan ute på balkongen. eller det var nog två getingar. en som vaktade kläderna och en som vaktade dörren så jag inte kom ut. riktigt uselt gjort, måste jag säga. jag HATAR getingar nästan lika mycket som jag hatar spindlar och andra småkryp. undrar om dom är som katter; att dom dras till folk som inte gillar dom? för jag tycker alltid det är mycket getingar och andra äckligheter runt omkring mig...

nu är det snart dags för skola. trist. men sen ikväll får vi hoppas A. har styrt upp något kul eftersom min kåååmpis emily överger mig. snurvel.

Kommentarer
Postat av: e

jag överger dig aldrig. =P

2007-05-25 @ 16:09:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback