frivilligt å så

var i skolan idag. nästan helt frivilligt... eller jag valde mellan att åka dit idag eller att missa sovmorgonen imorn. sovmorgon imorgon kändes mer lockande. fniss. jag och katarina fick klara oss helt utan elina när vi skulle analysera en reklamannons. jag tror vi klarade oss, för det blev en himla massa babbel. frågan är ju dock om det var något vettigt vi lyckades skriva ner. det märker vi imorgon på seminariet! efter en massa om och men fick vi även ut en OH-bild på den fina reklamen. jag vet inte vad det var för fel på kopiatorn... för inte kan det väl ha varit fel på oss? hoho.

på vägen hem läste jag metros horoskop (as always...). idag sa dom "lyssna mer på dina föräldrar"! pytts. varför skulle jag det? har dom något vettigt att säga mig eller? nej, skulle inte tro det. dumma horoskop. varför står det aldrig att jag kommer få pengar av någon eller nåt sånt? mkt orättvist!

jag önskar det slutade blåsa. vill ju så gärna sitta ute men jag kanske blåser bort...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback