för att exemplifiera föregående inlägg...

min nya dator saknar ett officepaket. jag har alltså inget word eller så. min bror har lovat att samtidigt som han flyttar över all min musik och mina bilder från den gamla datorn, så ska han installera word. men problemet är att min brorsa har svårt att få arslet i rörelse. så inget har hänt! trots att det var 1 vecka sen (snart!) som jag köpte datorn. jag börjar bli irriterad (eller jag är nog redan irriterad...) för det är inte så att han har andra vettigheter för sig om dagarna...
hur som helst. min mamma (min så underbart snälla mamma som inte förtjänar all skit) åtog sig, efter en hel del gnällande och tjurande från min sida, att prata snorungen tillrätta. detta leder till att hon flänger runt för att leta reda på var officepaketet gömmer sig. efter mycket om och men kommer hon till mig med det. dock är det office 2003 (som om jag ens kommer märka/förstå vad skillnaden är!). och vad gör jag? skriker, grinar och tjurar ännu mer för att det är en gammal version. att den inte duger. hon får ta all skit. och jag bara sitter och låter henne ta emot. VAFAN är mitt problem? det är ju inte mammas fel. hon gör ju allt hon kan. älskade mamma. jag är ledsen för att jag beter mig som en stor, bortskämd skit... jag önskar jag vore bättre, jag gör verkligen det. men just nu går det inte. du förtjänar det inte. inte nånstans. FÖRLÅT!


Kommentarer
Postat av: mia

åh lina. men jag installerade office-paketet från 2003 när det nu var förra veckan! Jag kan hjälpa dig! Jag är expert nu!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback