foooootbollslördag

äntligen lördag! å lördag betyder fotboll. AIK-HIF, för att vara mer exakt. grymt skoj!
bara att hoppas att det går bra också. 3 poäng är det enda som räknas! heja AIK!
ses vi på råsunda?

igår spelade jag biljard för första gången sen jag var 10(?) å nykter. hoho. jag var absolut sämst, men det bjuder jag fan på. lyckades iaf sätta minst en boll i varje spel. nåra gånger lyckades jag sätta 8:an också. tihi. men som sagt, det bjuder jag på. kul som fan hade vi iaf! att sova på golvet sen var inte lika skönt. men jag börjar bli van. hemskt.

pappas födelsedag idag också. jag har inte köpt nåt, men jag vet inte heller om han förtjänar något.
så jag har inget dåligt samvete över det. men det har jag däremot dåligt samvete över... att jag inte har dåligt samvete, alltså. men aja, nu är det som det är. han som valt att göra som han gör. men GRATTIS pappa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback