en helt vanlig måndag

oooj... va länge jag råkade sova idag. inte bra. jag som inte hade tänkt sova alls. eller iaf bara sova lagom. nu kommer det ju bli svårt att sova ikväll. damn. men jag skyller på vädret. skulle det inte ha regnat idag så skulle jag ha ställt klockan och gett mig ut på en springtur. jag kanske kan skylla lite på emily också; du borde se till så min sms-signal låter högre så jag vaknar av dina väckningsförsök. hoho. men men. 11:30 är väl en trevlig tid att gå upp?

idag då; ledigt. kanske ska jag orka öppna skolböckerna. borde iaf läsa klart de 50 sidor jag har kvar i boken jag påbörjade nångång förra veckan. kan vara vettigt tror jag! ska bara samla krafter. annars blir det nog kista med herr F. long time no see.

Kommentarer
Postat av: Anonym

kuckeli-kuuu

2007-05-15 @ 08:14:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback