dagens siiiista

sista bloggen för dagen.
jag har dagdrömt om mitt nya rum hela dagen. HAHA. det är sjukt hur så lite kan göra så mycket =D i mitt nya rum ska jag sitta instängd dag ut å dag in. ska bara lämna dess trygga väggar när mat ska förtäras eller andra nödigheter göras. oooh, jag kommer må som en gud. till mitt nya rum kommer alla som vill få komma. där ska det visas filmer, drickas alkohol, lyssnas på musik, dansas, snackas skit å bara njutas. åh vad jag längtar! kan vi inte fixa iordning det nu, mammis å pappis? snällaaaaaaaaa =D

empsan; mia klagade lite nångång också... att det liksom var problem att se/skriva kommentarer ;-)

Kommentarer
Postat av: Y

oh la la, rumfix. det hela får mig att tänka på IKEA och gud, how i love IKEA! jag vill åka dit nu... haha. :P lycka till med rummet!

Postat av: e

jaså..det tror jag inte på:P

2007-05-10 @ 15:25:38
URL: http://korvmacka.blogg.se
Postat av: mia

Jo pems! den fastnar! Fast kanske inte nu med den nyfa flotta designen...

2007-05-10 @ 16:12:20
URL: http://mips.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback