bråkstakar är ni allihopa

MORR. jag hade skrivit nåt här men blogg.se fick för sig att bråkas med mig.. som allt annat.
word är inte heller min bästa vän. inte igår iaf. då gjorde det allt för att jag skulle bryta ihop å lägga mig i fosterställning. men när jag tänker efter så kanske det var en gest. jag har ju längtat efter stressen. åh. så kan det ju ha varit. snälla word! men blogg.se; vi är fortf inte kvitt.

hur som helst (eftersom jag lyckades överlista word) så är hemtentan klar. eller så gott som. jag saknade lite sidnummer på mina annars så fint kopierade papper. så nu måste jag svänga förbi bibblan å kolla upp det där. men det gör inget. har ju 3,5 timmar kvar innan hemtentan ska vara inlämnad. ska passa på att fixa den bok jag reserverade åt slampan också. inte glömma! *skriva på pannan*

sen ska det firas i helgen.
fotboll på lördag. wiiie. synd bara att vädret ska bråkas det också. ge mig sol å 25 grader, tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback