åååh. va puckad jag äääär

HELVETES jävla skit!
jag är fan helt dum i huvudet. lyckades förstöra en väska... puckad som jag är. neeeh, men det är lugnt. jag vet att lampan blir varm när man tänder den men jag hänger väskan här ändå och tänder lampan. skitsmart. det rykte och luktade äckel. men nej nej, reagera inte lina. SMART. tur att polletten tillslut trillade ner så jag kunde undvika en större husbrand. men FAN! jag gillade ju den där väskan. SKITHELVETE!

nu ska idiotiska jag fortsätta plugga. har lyckats läsa 40 sidor hittills men det räcker absolut inte! skärpning! måste också leta reda på ett intressant franskt kulturarv... tänkte dock skippa eiffeltornet och alla dom vanliga sakerna. de är ju så uttjatade. vill hitta nåt kul, intressant och annorlunda. men det måste finnas massa info. hmms, kan bli svårt. men men. det får lösa sig... annars kan jag ju fortsätta bränna väskor. det är jag ju bra på. suck.

och jag är fortfarande besviken över derbyt igår. jävla piss. nu kommer jag ju få höra dumheter jättelänge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback