äääääh

alltså vafan är det här för program egentligen. snygg naken. vilket skämt!
med en programledare som är sliskigare än något annat jag sett. usch. "jag har ju ingen röntgensyn så för att jag ska kunna se dina förutsättningar så vill jag att du klär av dig för mig"... UUUUH! vafan liksom. det är väl det enda nakna han får se. fula gubbe! lär dig prata också!

nu vill jag ha mat! fast jag vill inte ha det äckliga som bjuds... kan dock inte såra pappas känslor. han har ju nästan slitit med maten å skippat kokosmjölken för min skull. jag kan inte vara så elak. får helt enkelt genomlida det hela.

Kommentarer
Postat av: Pinglan

Hello!! Sag dina fina bilder pa pixbox fran Eurovision kvallen.
Sjalv fick man ju inte se eruovision, men fick veta av vonkas tvillingsyrra att serbien vann ??!! Var det en bra lat?
Hoppas verkligen det =))
Jaha horde att det ar lite blasigt och regnigt hemma, maste tyvarr saga att det regnar lite har ocksa.
jaha imorn aker jag ned till Sydney men endast dar i 3 dagar sedan blir det thailand *jippi*!!!
Hoppas att jag far at mitt dykcert!
Men hoppas allt ar bra och att du inte jobbar och pluggar allt for mycket, man lever ju trots allt bara en gang =))

puss pa dej

2007-05-14 @ 07:35:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback