what a weekend

en riktigt händelserik helg. såå sjukt!
första man möts av när man kommer till jobbet på lördagen är ett "förlåt lina". visade sig att den extrainkallade personalen utifrån kom från farsta och råkar vara herrn jag underhöll på julfesten. haha. lite jobbigt sådär. chefen hade lite dåligt samvete. vilket han skulle! sjukt pinsamt ju. men men, som man bäddar får man ligga! right?
och idag utbröt ett "branddrama" (som
aftonbladet så fint benämnde det hela) på jobbet. nånstans i korridoren bakom intersports lager hade något börjat brinna. detta resulterade i utrymning av stinsen och ett rök- och vattenfyllt lager. det var röj! eller nåt. stackars kändisar som fick vara med om detta "drama". kan inte varit lätt.
min tidiga dag byttes alltså mot vattentömning på lagret och lindring av skador på varorna. jihaaaa. jag är så nöjd.

annars har helgen inte innehållit något vettigt. alldeles för lite sömn, för lite plugg och alldeles för mkt dricka. (bilder finns att beskåda på pixbox) kul var det iaf. och roligare blir det framöver.
gotland planerat v. 30 eller v. 31. får la se. kan bli röj på alla sätt och vis. jag längtar!

neh. undrar om jag ska försöka sova lite. kanske. jag är helt slut!

Kommentarer
Postat av: mia

branddrama. vad läskigt ... eller? hur gick det med lagret då? blidde saker förstörda? och lina det är ju superdumt att du ska till skolan och att jag ska till skolan men att vi ska det så olika tider att vi förmodligen inte ens åker förbi varandra med tåget! ändring i say!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback