tagen! jag antar utmaningen... =P

Regler: Varje deltagare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blir "tagna" ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Tillslut väljer bloggaren sex nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter det är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras bloggar för att låta dom veta att dom blivit "tagna" och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.

marcos tog mig =P

1. jag kräver städat och ordning av andra men är sämst på att ha det så själv.
2. ibland är jag latare än latast.
3. att komma ihåg saker är inte min starka sida.
4. jag är svagast för choklad och chips.
5. money is not an object. eller jo, det är det men jag brukar kunna glömma det i stundens hetta.
6. jag anser mig oftare än oftast vara lite finare och lite bättre än andra. men jag påpekar inte detta till folk utan håller det inom mig... duktiga jag =P

jag utmanar: emily, mia, mille, camilla och keren =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback