ta jävlarna

ännu en heeelg över. skönt.
den här helgen har varit längre än längst.

eftersom det inte blev nån riktigt shoppingtur i helgen fick jag improvisera och köpa saker jag kände att jag behövde eller ville ha på jobbet. det blev två par träningsbyxor. väldigt fina, väldigt sköna och relativt billiga. fick ju ändå 30% rabatt. nu kan jag äntligen känna mig fräsch på gymmet. haha. eller nåt. får la se när jag orkar pallra mig dit igen. har blivit sjukt dåligt med träning den här veckan. uppryckning! emily, hjälp mig!?

bror är hemma igen. pratade nåt om att jag saknade honom förut... men tror jag tar tillbaka det.
haha. kl 8 imorse stampade han in, satte på musik på hög volym och började störa. uuusch.
det var den sovmorgonen. tack liksom. ingen mer lugn stund hemma nu på ett tag.

Kommentarer
Postat av: slamp

försöker ju styra upp nu:) imrogon är det vi som går dit, oavsett folk


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback