sliten?

jag är fan otrolig.
fattar inte hur jag kan sova så länge och ändå vara trött när jag vaknar. usch.
jag får ju ångest. varför är ingen här och ser till att jag inte stänger av väckarklockan första gången?

igår simmade jag för första gången sen oktober.
och vet ni vad? jag flöt faktiskt. haha. har saknat simningen... nästan sugen att börja på riktigt igen.
men nej. inte riktigt. får trängas med gubbarna och tanterna som alla andra.

idag ska det pluggas. lovade ju mig själv att jag inte skulle lyfta ett finger idag, men det höll inte riktigt.
så idag får jag fortsätta. usch. men vad gör man inte.. får ju skylla mig själv!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är inte ensam om att sakna det ;P har också funderat på att börja igen!! :)

2007-03-08 @ 10:20:36
Postat av: jag själv

ah men dåsa. då är vi två!

2007-03-08 @ 21:48:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback