skönlig dag

oh, what a day!
det var tråkigare än tråkigast idag på jobbet... eller nej, det var ganska kul på jobbet.
det var inget folk som ville handla av oss iofs. men kul ändå!
daniel försov sig igen. härligt. denna gång blev vi dock påkomna så böter är att vänta. kanske också
en varning för onykter personal? heja daniel. men det är nånting vi kan skratta åt iaf när livet annars är tufft.
på vägen hem möttes jag av ett kvittohjärta på bilen. det värmde tjejer ;-)

fick ett sms av anna - som jag ABSOLUT inte är avis på - idag. hon har anlänt till the land down under. gött som tusan. hon "klagade" på att hon redan bränt sig i solen. jah, vad kan jag säga? livet är inte alls lätt. haha. lider med dig gumman =P här bränner det i fingrarna av kylan... suck. varför kan inte jag också få? dumma skola, dumma jobb... dumma pengar som inte finns.

ikväll ska jag ta ett bad, lyssna på nån bra musik, koppla av och ta hand om mig själv.
det har jag sannerligen förtjänat. jobbar extra-extra liksom och ingen sovmorgon på hela
veckan trots att jag varit ledig större delen av den =) kanske inleder morgondagen tidigt med lite shopping?
blir kanoners!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback