så kan det gå ;-)

tre utmaningar. det går helt enkelt inte tjejer =P

jag trodde jag skulle läsa den här förbannade avhandligen till på fredag. jag hade tydligen fel.
redan imorgon ska den diskuteras flitigt med elina och katarina. hoppas diskussionen denna gång blir mer livlig än dom tidigare. men det är väl att hoppas på för mycket. haha. tror inte att någon av oss riktigt orkar bry sig längre. kursen är skum och läraren likaså. hon är ett tyskt yrväder. men det blir säkert underbart!
jag har alltså lite kvar att läsa. sisådär 80 sidor. vilket inte är så dåligt faktiskt. hade det varit ett normalfall så hade jag inte börjat med boken än. så jag är stolt över mig själv. faktiskt så stolt att jag tänker ge mig själv en muffins som belöning. gött värre! tänker också tillåta mig att se på desperate housewives i en timme. jovisst.

skola imorn alltså. spännande. snart hemtenta också... den delas nog ut på fredag. jag ligger 4 böcker efter. men det fixar sig... haha. förövrigt konstaterade jag och katarina att vi nog tog ut segern i förskott, på den första hemtentan, när vi skålade för VG. det blev bra G men vi hänger inte läpp för det. nya friska tag den här gången ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback