så duktig

vad tror blogg.se? att det har varit måndag den 12 mars i en vecka nu? det verkar så.
iaf om man får tro min besöksstatistik. jag undrar vad det egentligen står för datum på mina inlägg...

hur som helst, igår måste jag varit riktigt trött för det är inte ofta man hittar mig sovandes (ombytt och tandborstad) redan kl. 11 på kvällen. mamma fick sig en liten chock. bror med. men är man trött så är man. vaknade pigg och utvilad imorse. det händer inte ofta, ska jag tala om. orkade t.o.m öppna skolböckerna och gå till gymmet. jag är mäkta stolt över mig.

jag är fortf utan micro. det är ett sugigt liv. vad gjorde folk innan elen?

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är tagen igen, eftersom sandra tog mig. får jag ta dig igen.. så att du måste beräta öännu mer om dig själv.. vi är så nyfikna på dig:P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback