oduktig.

jag försöker intala mig själv att jag är duktig. men det går inte riktigt så bra som jag vill...
gick upp tidigt för att träna. duktigt. kom hem och rev ut alla lakan för att tvätta. duktigt. har sedan suttit och läst i en massa timmar. duktigt. men ändå... det är inte tillräckligt duktigt. jag borde inte behöva stressläsa dom här 4 böckerna. det borde redan vara klart. men nej. jag har varit allt annat än duktig fram tills nu och därför är jag inte duktig nu heller. det funkar liksom inte så. suck. va oduktig jag är!

nu ska jag ta en välbehövlig paus. det är ju endå grey's anatomy =)

Kommentarer
Postat av: mia

joo lina du är duktig. men jag försår precis tänket. jag hatar mitt himla g på den där hemtentan och jag hatar när jag inte orkar laga mat eller promenera eller sitter och målar blommor i kollegieblocket istället för att plugga. jag vet verkligen hur det känns. men du är duktig! jag vet ju det. så tänk inte så. bara gör inte det. jag har för övrigt också fått en slemtenta att göra idag. suckers liksom.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback