me and my jacuzzi

en hemmafredag. jag ska unna mig sånt oftare...
har spenderat kvällen i badet. så sjukt skönt. pappas fina stjärnhimmel lös på mig och badkaret bubblade så fint.
min iPod underhöll mig också och det var så underbart att jag tror jag lyckades somna lite då o då. det var iofs mindre bra. aja baja. inte sova i badkaret! då kan man drunkna och det vill vi verkligen inte. skärpning!
medans farmorsfingrarna återtog normal form glodde jag på legally blonde. härligt. jag åt t.o.m lite choklad. marabou digestive. så sjukt gott. men nu mår jag typ illa och har ångest. måste träna imorn! jag bara måste.

pappas stjärnhimmel fick mig att tänka på honom. jag har inte träffat honom på mer än en vecka och jag har ingen som helst aning om vart han är eller när (och om!?) han kommer hem igen. det gör mig ledsen. min pappa brydde sig inte ens om att tala om för mig vart han skulle eller att han ens skulle bort. jag blir ledsen för att han uppenbarligen inte bryr sig. varken om mig, anders eller mamma. och jag blir arg för exakt samma sak. but still, han är min pappa. jag måste sakna honom. eller? vad ska man egentligen känna? jag vet inte...

imorn ska det bli vår. det ska bli skönt. ska träna, tvätta bilen och kanske läsa lite också. i skolböckerna that is.
detta förutsätter förstås att det verkligen blir vår och varmt. annars kan ni glömma att jag tvättar bilen... hoho.
neh, imorgon är en annan dag. nya krafter - nya tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback