lagom bra

sådär lagom ångest imorse...
ångest för att behöva åka tillbaka till skolan igen och ångest för hur jag betedde mig igår.

jag vet inte vad som flög i mig igår. det är ju jag som vill prata, så varför blev jag arg när du sa att du kunde imorgon? jag förstår mig inte på mig själv! ångrade msn-blockeringen i samma stund som jag raderade allt. lite försent liksom. det är 5e gången nu som jag blockerat och raderat... för att sedan ångra mig. hur länge kan jag hålla på? det är sjukt. tyvärr är mitt ego för stort för att fixa till det igen. jag är för stolt. but why!? kan någon slå mig så jag fattar och ändrar mig!? förlåt för att jag är helt sjuk i huvudet.

och så var det skolan. det är fortf ett skämt.
till på fredag... om en vecka... ska vi ha ett seminarium. om en avhandling. idag när vi går in på akademibokhandeln visar det sig att just den avhandligen bara finns i 3(!) exemplar i heeeeela stockholm. det går förstås att få tag på den i göteborg eller örebro om det är någon som har lust att åka dit? neh, skulle inte tro det va. JAG FATTAR INTE hur dom tänker? om man har en kurs med 40+ personer där alla verkligen behöver boken... kollar man inte så att det verkligen finns tillräckligt många ex då? heeelt sanslöst. hela den här kursen är ett stort skämt.
vi fick iaf tag i de 3 sista böckerna... men nu är de slut. MOAHAHAHA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback