inga rekommendationer

nej, att sitta uppe till halv 7 och plugga är faktiskt inget jag rekommenderar. även om jag måste säga att kreativiteten flödade riktigt bra där runt 4-5. hann ju göra 2 hela uppgifter denna natt. vilket iofs inte hjälper mig någe vidare mycket. jag har fortf ett antal uppgifter kvar... 4 för att vara exakt. men vem vet. det här kanske kan bli nånting tillslut =)

hur som helst. nu är jag sådär äckligt trött. tänkte försöka att bara sova 2 timmar - för jag har fått för mig att det lättare att sova få timmar än många(?) - men det lyckades inte. jag vaknade typ nyss. så jag är trött, alltså.

pappa kom hem igår. det var... trevligt, spännande eller ingenting speciellt?
neh, det var nog inget speciellt. jag är fortfarande arg och ledsen över hur han betedde sig när han åkte.
det släpper inte. orkar inte bry mig, dock. orkar inte, vill inte, tänker inte...

BACK TO THE BOOKS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback