idiot!

jag är en idiot. en riktig idiot.
jag har hållt ett hopp vid liv... men jag har hela tiden innerst inne vetat att det inte finns något hopp.
men saker du sagt har ändå fått mig att tro. dumma mig. dumma dumma dumma mig.
det är drygt två månader sen vi sågs senast. för två månader sen sa du dom tre magiska orden...
dagen efter tog du tillbaks allt. då var det inget värt längre. du lurade mig, trampade på mig när jag låg ner och du slet ut mitt hjärta. sen trampade du på det också. det gjorde ont, det gör fortfarande ont. men jag vill inte att det ska göra ont längre. jag vill slippa det onda. jag vill gå vidare. jag vill glömma dig! helt och hållet. jag vill aldrig mer höra ditt namn nämnas, aldrig mer se din bild och aldrig mer höra dig prata. för jag klarar det inte.
jag är en idiot som fortfarande bryr mig. jag är en idiot som hoppades på att du också kanske brydde dig, lite. jag är en idiot som höll hoppet vid liv när jag visste att det var kört... och jag är en idiot som slösade bort flera år på dig.

jag är den största losern. och jag är helt ensam.


Kommentarer
Postat av: slamp

jag finns alltid här, det hoppas jag att du vet!

2007-03-26 @ 00:26:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback