ibland kan jag

jag lyckades få G hemtentan. vet inte om jag är nöjd med det eller inte...
det är väl iofs ett tecken på att jag inte är så värst nöjd. men allt är bättre än U, right?
ja jo... jag vet inte alls.

äntligen helg. första gången på länge jag faktiskt är ledig lördag och söndag.
dagarna är fullplanerade. shopping, fika hos mormor och fest imorn och på söndag allt det andra vettiga... som städa, tvätta osv. blir röj! tänker inte plugga alls...
eller jag ska aldrig säga aldrig, iofs. dessutom är det ju vår nu. det betyder nya krafter. eller nåt i den stilen =)

bråkade just med mamma. eller bråkade och bråkade... mer tjafsade.
hon förstår inte varför jag vill flytta hemifrån så gärna.
som om det skulle vara svårt att lista ut. suck. snälla rädda mig härifrån!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vill´också jätte gärna flytta hemifrån.. Har precis fyllt 21 nästan.. Men mina föräldra kan inte förstå varför .. Jag har det jätte bra hemma men på något konstigt sätt känner jag mej kvävd och känne ratt jag ine " utvecklas" . Även fast än det aldrig lägger sig i vad jag gör

2007-03-17 @ 18:12:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback