hemska vi är...

ibland är jag och emily för hemska...
idag på gymet fick vi gratis solpoletter för att vi gick och tömde polettbehållarna i solarierna.
sen fick vi 4 extra som tack för hjälpen igen. ganska gött. grejen var bara att vi tog 7 medans vi tömde.
jag fick lite dåligt samvete. men så mkt som jag hängt i den där simhallen så förtjänar jag det nästan. emily också =)
blev inte bättre av att vi tog två tablettaskar med oss när vi gick. jag undrar vems de va? haha.
vi som inte ens ska äta godis. inte bra!!

neh, skulle bli en tidig kväll ikväll... nu är klockan 12. det är inte bra. sömnproblem? ja, typ.. eller mer kanske problem med att lägga sig i sängen och försöka sova. hehe. men det får bli mitt måndagslöfte. senast 00:10 ska jag ligga i sängen. måste få ordning på allt =)
imorn blir det en löptur på morgonen och plugg hela dagen. för på onsdag tänker jag inte lyfta ett finger.
wish me luck!

Kommentarer
Postat av: Anonym

menar du att jag är hemsk? =P jag har undvikit godissskålen idag... än så länge:) jag är trött- o snart är rasten slut=(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback