happy birthday, min skatt!

hipp hipp hurra för det är kattens födelsedag! hurra hurra hurra!
ja, min svarta hårboll fyller 4 år idag. tror vi. eller vi vet att han blir 4 men inte riktigt om det är idag, igår eller imorn eller nåt. vi vågade inte riktigt fråga när vi köpte honom. eller asså vi var så chockade över att det faktiskt var per moberg vi köpte honom av. vi tappade tråden lite. men det är väl ingen som mår dåligt av det... hoppas inte svarta skatten gör det iaf. haha. men det är väl för mycket begärt. jag och bror köpte iaf gourmet-mat åt vår skatt. snälla som vi är.

har fått min hemtenta nu. en riktig slemtenta.
ska recensera (stavas det så?) en avhandling. som jag redan läst. och koppla ihop resonemanget med all annan kurslitteratur, som jag inte läst. jag har till nästa måndag på mig. kl 9! sharp. det ska väl gå?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback