everything's a mess

det är ännu ett världskrig en trappa upp.
jag sitter instängd i mitt rum och lyssnar på musik så högt att skrikandet inte tränger igenom.
på andra sidan väggen gör bror samma sak. vi är inte en fungerande familj.

har fått kvällen att gå genom att rensa bland skorna och väskorna. det visade sig att jag hade 32(!) par skor. nu har jag sorterat dom i tre högar... en slänga/ge bort/sälja hög,  en kanske-behålla hög och en behålla hög. "slänga" högen innehåller 6 par skor, "kanske" högen innehåller 4 par. vilket ger... ehm... 22 par skor i "behålla" högen.
jag tycker inte det är så mkt? med väskorna var det lugnare... hade bara 15 väskor och 9 plånböcker. 1 av varje av dom försvann. det är lite ångest att kasta och ge bort. jag menar; tänk om jag får användning av dom lite senare i livet? men får kanske köpa nytt istället. det är lika trevligt!

ledig imorn, och tisdag... och onsdag. kanske jobb torsdag.
jag har det inte lätt!
men söndagslöftet - inget småätande, träna minst 3 gånger, plugga måndag-tisdag och inge godis, läsk eller chips!
håll några tummar för mig, please!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback