ett pucko

jag är så jävla dålig!
jag orkar inte med mig själv. det här ska ju vara lätt... men varför går det inte? varför, varför, varför?
jag har så sjukt höga krav på mig själv. jag kan inte ens skriva ett första utkast till en text utan att känna pressen för att få det perfekt. vafan liksom! nu sitter jag här... med 2 dagar kvar och jag har inte skrivit ett skit. nä, men det är underbart lina. riktigt jävla duktigt. grattis, det blir nog säkert ett VG om du stresskriver. SMART!

hatar mig själv för tillfället. vill inte alls längre.
kanske ska man skita i alltihop och bara försvinna? vore inte helt fel...

Kommentarer
Postat av: slamp

om jag säger att du är dålig, kommer du då plugga imorgon?

2007-03-28 @ 19:54:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback